پرامدیا

•    وب‌سایت پرامدیا از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین در این ارتباط است، از این رو از پذیرش سفارشاتی که به هر نحو با این موارد مخالفت یا تعارضی داشته باشند یا به هر طریق باعث ایجاد حساسیت یا تنش مذهبی، قومیتی و … شوند معذوریم.
•    مشتری یا کاربر به کسی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات و سرویس‌های سایت اقدام نماید.
•    کاربران عملاً با ورود به سایت، شرایط و مقررات مطرح شده در این صفحه را برای تمام بازدیدهایی که در حال و آینده از آن خواهند داشت، پذیرفته و با آن موافقت کرده‌اند. این شرایط، تمام فعالیت‌های کاربران اعم از استفاده، سفارش و خرید را در بر می‌گیرد.
•    در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های پرامدیا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود. شایسته است این صفحه را هرچند وقت یکبار برای اطلاع از تغییرات اعمال شده بازبینی کنید.
•    هرگاه کاربر سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‌نماید این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما مطابق با کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌کنید که ما به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سایر سرویس‌های الکترونیکی و کانال‌های ارتباطی) جهت ارتباط با شما و اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت سفارش‌ها به درخواست شما پاسخ دهیم.
•    سایت پرامدیا به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
•    در صورت استفاده از هر یک از خدمات ما، کاربران مسؤل حفظ و محرمانه نگه‌داشتن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
•    کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت پرامدیا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. پرامدیا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پرامدیا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش ‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پرامدیا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
•    توجه داشته باشید محصولات پرامدیا مناسب و مورد نیازِ تمامی سنین می‌باشد به همین علت به کابران زیر ۱۵ سال توصیه می‌شود با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
•    سایت پرامدیا ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شما بوده و اقدام به پذیرش سفارش می‌نماید. اما اقدامات اجرایی در طول روزهای کاری (شنبه تا پنج‌شنبه) به استثنای تعطیلات از ساعت ۹صبح تا ۶ بعد از ظهر انجام می‌شود.
•    در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی محصولات در سایت ، حق بلا اثر نمودن سفارش ثبت شده توسط مشتری، برای پرامدیا محفوظ است. و تعهد می‌نماید در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت نماید و مشتری با ورود و ثبت سفارش درسایت پرامدیا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
•    کاربر با عضویت در پرامدیا تعهد می‌کند که از امکانات و سرویس‌های سایت که برای استفاده مطلوب وی طراحی و گردآوری شده، سوء استفاده نکند.
•    انصراف از سفارش ثبت شده باید فوراً بصورت تلفنی به اطلاع کارشناسان فنی برسد و اگر هنوز اقدامات اجرایی سفارش ثبت شده آغاز نشده باشد امکان حذف و یا تغییر کلی خواهد بود. در غیر اینصورت هزینه‌ی سفارشات در هر مرحله از بخش اجرا، محاسبه و در صورت کمتر بودن از کل مبلغ الباقی وجه در اسرع وقت به حساب اعلام شده توسط کاربر واریز و یا در صورت تمایل کاربر، اعتباری معادل مبلغ مانده برای خریدهای دیگر در اختیار او قرار می‌دهد.
•    لازم بذکر است همه مطالب در دسترس مانند متن، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط پرامدیا جزئی از اموال آن محسوب می‏‌شود، اما استفاده و نشر این مطالب بلامانع است.  و کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و … می‌باشند.
•    پرامدیا می‌تواند هر قسمتی از این قرارداد را در هرموقع، بدون اطلاع قبلی تغییر دهد. متن قرارداد همیشه برروی سایت قابل مشاهده است. درصورتیکه در هر زمانی با این قرارداد مخالف بودید می توانید عضویت خود را از سایت حذف کنید. بدیهی است در این صورت پروفایل شما نیز حذف خواهد شد.
تنها راه های ارتباطی ما با شما:
۱-  صفحه  تماس با ما در وبسایت پرامدیا

۳-  تماس یا ایمیل info@peramedia.ir

و قسمت پشتیبانی سایت

بر این اساس مشتریان گرامی می توانند پرسش های خود را از طریق یکی از روش های بالا با ما در میان بگذارند.